Verzendkosten
De verzendkosten voor Nederland, België en Duitsland bedragen slechts € 6.95 per bestelling, Bij een besteding van meer dan €100,- betaald u geen verzendkosten, ongeacht het aantal bestelde artikelen. Voor een snelle en betrouwbare verzending maken wij gebruik van PostNL (NL EN BE) en DPD en DHL voor verzendingen naar Duitsland.
Voor verzendingen naar het Buitenland rekenen wij €15,00 verzend kosten ongeacht het aantal artikelen dat u bij ons besteld. Let op verzendingen over de grens kunnen soms een langere tijd in beslag nemen dan 2 dagen. Het verzenden van uw pakket gebeurt met DHL of DPD en word aangetekend/verzekerd verzonden.
Levertijd
Bij artikelen wordt aangegeven of deze op voorraad is. Wanneer je de bestelling plaatst op werkdagen voor 16:00 uur en betaalt met iDEAL, PayPal of een andere optie wordt deze meestal binnen 24 uur bij je afgeleverd. Als je bij betaalwijze kiest voor 'vooruitbetaling per bank' wordt het artikel direct verstuurd, zodra wij de betaling hebben ontvangen.
Uw product voor 16:00 besteld? Dan word hij de zelfde dag verzonden.
Je ontvangt van ons een bericht waarmee je de bestelling kunt volgen via Track & Trace. Ruim 97% van de leveringen door PostNL worden op de aangegeven bezorg dag bezorgd.
Voor het buitenland gelden dezelfde basisregels als in Nederland, let wel op dat buiten de Nederlandse grens de verzending langere tijd in beslag kan nemen.
Garantie & reparatie
Detect Metaaldetectors streeft ernaar om je de beste kwaliteit en service te bieden. Mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn, willen we dit graag voor je oplossen.
Product kapot of incompleet
Mocht je een product niet compleet, beschadigd of kapot ontvangen hebben, heb je natuurlijk recht op een gratis reparatie of een nieuw product. Neem hiervoor contact met ons op, dan zullen wij zorgen voor een oplossing. Wij zullen je vragen om foto’s te sturen van het product dat je hebt gekregen. Die kun je mailen naar [email protected] en vermeld je ordernummer in het onderwerp.
Garantie
Het kan ook zo zijn dat een product na gebruik kapot gaat. Wij zijn wettelijk verplicht om een goed (deugdelijk) product te leveren. Dit betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben, hierbij wel denkend aan het betreffende merk, prijs en beloften. En uiteraard alleen bij normaal gebruik van het product. De eerste 6 maanden na aankoop is wettelijk bepaald dat je recht hebt op gratis vervanging of herstel tenzij het product verkeerd gebruikt is.
Daarnaast heeft elk merk zijn eigen garantievoorwaarden. Voor elke garantie-aanvraag geldt dat je eerst contact op dient te nemen met onze klantenservice. Dit kan door een e-mail te sturen naar [email protected] met vermelding van je ordernummer. Stuur uw reparatie dan op naar ons adres in Almelo. Wij gaan dan zorgen voor de juiste afhandeling met de betreffende leverancier.
Herroepingsrecht
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retour kosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.